Customer Success Manager

Job description

Ben jij er klaar voor om als Customer Success Manager een conservatieve markt te disrupten? Ligo is een snelgroeiende SaaS scale-up en is op zoek naar een energieke Customer Succes rockstar om ons team te komen versterken.


Ligo

De afgelopen jaren is Ligo hard gegroeid. We zijn begonnen met het ondersteunen van startende bedrijven en inmiddels is het product verder ontwikkeld met een enterprise SaaS model. Met het tech-platform kunnen bedrijven hun juridische documenten kunnen creëren, onderhandelen, ondertekenen en beheren. Door deze processen te automatiseren met onze Contract Lifecycle Management (CLM) -oplossing helpen we bedrijven de productiviteit te verhogen, de samenwerking met belanghebbenden te optimaliseren en de omzet te verhogen. Bovendien hebben startende bedrijven via het platform eenvoudig toegang tot juridische diensten van hoge kwaliteit. Met Ligo kan elk bedrijf zijn contracten en juridische informatie organiseren, beheren en gebruiken.


Wat ga je bij ons doen?

Als Customer Success Manager speel je een belangrijke rol in de groei van de (internationale) customers en de groei van het bedrijf. Jij zorgt voor een waanzinnige eerste indruk bij de gebruikers van ons contract management systeem. Je helpt ze om zich het systeem eigen te maken en het optimaal te gebruiken. Ook verzamel je feedback van nieuwe klanten en geeft dit door aan de product manager. Een waanzinnige klantervaring is het gene waar jij voor gaat, je stopt niet voordat iemand helemaal enthousiast is over ons systeem. Termen zoals als product adoption, activation en customer happiness klinken jou bekend in de oren.


Verantwoordelijkheden:

  • Implementatie en onboarding 

  • Upsell en cross-sell

  • Kwaliteit van onze klantenservice waarborgen door middel van KPI’s

  • Ontwikkelen van optimale Customer Success funnels, o.a. in samenwerking met marketing en sales

  • Verbeteren van producten en processen, o.a. door trainingen te geven aan klanten en partners en data te analyseren

  • Feedback van klanten vastleggen en intern overdragen om de service te verbeteren

  • Het in kaart brengen van de zakelijke uitdagingen en doelstellingen van klanten, zodat wij aan hun behoeften kunnen voldoen


Wat Ligo jou biedt:

  • Key positie binnen een jong enthousiast team met enorme groeimogelijkheden

  • Mogelijk tot het bouwen aan een leading B2B platform dat een hele industrie gaat domineren

  • Marktconform salaris met bonusregeling

  • Werken in hartje centrum tegenover de Heineken Brouwerij in Amsterdam (we zitten op de Stadhouderskade)


Requirements

Waar worden wij blij van?

  • Je vindt het leuk om in een dynamische scale-up omgeving te werken

  • Je hebt een HBO of WO studie afgerond

  • Je hebt 2 tot 4 jaar werkervaring in een soortgelijke functie

  • Je bent commercieel, energiek en hebt een CAN DO mentaliteit

  • Je bent georganiseerd, proactief, professioneel,  flexibel, communicatief sterk

  • Je verliest jouw doelen nooit uit het oog

  • Jouw energie kun je overdragen aan het team waarin je werkt

  • Ervaring met een B2B sales met een SaaS product is een pré

Verder vind je het niet vervelend om in hartje Amsterdam te werken en geef je graag een highfive om successen te vieren.


Hoe is het Ligo Team?

Ons team bestaat uit gedreven enthousiastelingen die elke dag een stapje extra zetten om van Ligo een groot succes te maken! We houden van aanpakken, van streven naar een doel, van impact maken en dat is elke dag merkbaar. Niet voor niets willen we de grootste van de markt worden. Wij zijn ervan overtuigd dat we dit gaan behalen met onze contractmanagement oplossing maar, daarvoor zijn we op zoek naar jouw senioriteit. Als jij enthousiast wordt en je er tevens comfortabel voelt om uitdagende enterprise klanten kan binnenhalen met ons (sales) team dan pas jij zeker bij Ligo.


Lijkt dit je wat?

Solliciteer direct via de link hieronder. We kijken uit naar je reactie!