Customer Experience Manager

Job description

Ben jij er klaar voor om als Customer Experience Manager aan de slag te gaan bij een snelgroeiende tech scale-up? Ligo is een innovatief legaltech bedrijf en is op zoek naar een Customer Experience Manager die alle kansen krijgt om snel door te groeien en impact te maken!


Ligo

Ligo is een legaltech scale-up met de missie om iedereen toegang te geven tot hoge kwaliteit juridische diensten tegen een fractie van de kosten. We veranderen de markt van (conservatieve) juridische dienstverlening volledig door gebruik te maken van technologie om 'legal' makkelijk, snel en betaalbaar te maken voor bedrijven en mensen. Alles verloopt digitaal en online. Ligo is de afgelopen jaren snel uitgegroeid tot marktleider op het gebied van legaltech in Nederland. We hebben duizendenklanten en grote ambities. Vanwege de snelle groei zijn we op zoek naar een Customer Experience Manager om het team te versterken en de klantervaringen naar een hoger niveau te tillen.


Customer Experience team

Het bouwen aan, en het verbeteren van, de customer experience is een belangrijke pijler binnen Ligo. Het team bestaat momenteel uit 6 gedreven personen die er elke dag aan werken om de klant de beste ervaring te geven. De Customer Experience Manager stuurt dit team aan en het team zal in 2021 verder uitgroeien.


Wat ga je bij ons doen?
De Customer Experience Manager is verantwoordelijk voor het ontwikkelen van een customer-centric organisatie en het inspireren van anderen om zaken vanuit het perspectief van de klant te zien. Je implementeert processen, nieuwe tools, motiveert het team en streeft altijd naar efficientie. Je gaat actief naar andere teams toe met concrete ideeën voor verbeteringen en zet deze om in actie (op een agile manier). Je bent er dol op om chaos te lijf te gaan en implementeert oplossingen om de ervaring van klanten elke dag te verbeteren met behulp van technologie. Je schakelt veel met team marketing, developement en legal binnen Ligo. 

Requirements

Wie ben jij en waar worden wij blij van?

  • HBO- of WO-denkniveau

  • 3-6 jaar werkervaring in customer experience / service / success rollen

  • Sterk en scherp zakelijk inzicht

  • People/team management skills

  • Spreekt Nederlandse taal

  • Problemsolving; kan met gemak problemen structureren en in een handomdraai vertalen naar uitvoerbare acties

  • Kan professioneel, duidelijk en gestructureerd communiceren, zowel schriftelijk als mondeling

  • Pakt ownership en leiding, en houdt ervan de touwtjes in handen te hebben

  • Winnaarsmentaliteit en doet er alles aan om de klus te klaren voor klanten

  • Veel kennis van CRM / Marketingtools, zoals Hubspot en Intercom

  • Ambitie om te groeien binnen Ligo

Voor jou hebben wij:

  • Marktconform salaris
  • Unieke kans om binnen 12 maanden door te groeien naar hogere functie
  • Kans om een gedreven team te leiden binnen een snelgroeiende tech scale-up
  • Friday drinks, fruit, snacks & verse lunch elke dag!
  • COVID-proof team events
  • Werken op een kantoor in hartje centrum Amsterdam waar veel getafeltennist wordt

Lijkt dit je wat?

Solliciteer direct via de link hieronder. We kijken uit naar je reactie!